Melyik Táplálkozás válik az előnyünkre és miért?

0023Vegetáriánusok vagyunk? Vegán? Ovo-vegetáriánus? Lakto-vegetáriánus? Ovo-lakto vegetáriánusok? Szemivegetáriánusok? Flixitáriánusok? Paleo módszert alkalmazunk? Makrobiotikus táplálkozáson vagyunk? Vércsoport szerinti táplálkozás? Vagy Raw Vegán (nyers táplálkozás)? Netán friutariánusok? Vagy a Dash diétán vagyunk?

Szóval, hogy ha már mi magunk se tudjuk, melyiket érdemes választani, akkor itt van pár támpont, amiből kiindulhatunk!

  • Pl. a húst az emésztőrendszerünk sokkal tovább dogozza fel, mint a zöldségeket, gyümölcsöket. És a hús savasít! Mégis, hogy ha házi mangalica szalonnát, házi tepertőt vagy házi kolbászt eszünk, az akár egészségünkre is válhat!
  • A zöldségek, gyümölcsök, gabonafélék és hüvelyesek – könnyen emészthetőek és többnyire lúgosítanak. Ma már több ezer recept elérhető nyersen, sütve, főzve, párolva.

Ami a lenagyobb ellenségünk a táplálkozásunk során az a – cukor! 

  • Itt nem csak az edés süteményekre, tortákra, kekszekre, fagyikra gondolunk, hanem minden olyan élelmiszerre, amely cukrot tartalmaz. Érdemes elolvasni mindennek az összetételét, mert bizony vannak olyan élelmiszerek, melyekről nem is gondolnánk – és cukrot tartalmaznak.
    Ha tehetjünk, mindig mi magunk készítsük ételeinket. A gyorséttermek és az előre elkészítettt ételek, az ízfokozók és az esetleges tartósítószereket tartalmazó ételek – sajnos savasítanak.
    Mi azt javasoljuk, hogy ha a cukrot (és a szinezőanyagokat, tartósítószereket) tényleg kiiktatjuk az étrendünkből, akkor jóformán “majdnem mindegy” hogy mit eszünk, hogy ha azt jóízüen, szeretettel és mérséklettel esszük.

Bármilyen táplálkozás mellet is döntünk, étrendünket mindenféleképpen érdemes kiegészíteni, a megfelelően felszívódó, tiszta étrendkiegészítőkkel. Lásd CBD Termékek és MDC Termékek.

*Ezeket az állításokat az FDA nem értékelte, és az állítások nem szándékoznak diagnosztizálni, kezelni, gyógyítani vagy megelőzni a betegségeket.

Oszd meg ezt az oldalt